tisdag 17 januari 2012

Den här värken gör mig galen...

Jag är fruktansvärt frustrerad. Förutom den "vanliga fibrovärken" så börjar vänster knä ge upp... Det känns ostabilt, böjer sig bakåt, knakar, knäpper och smäller. Sedan värker det... Kan inte stödja på eländet heller. Höger armbåge strejkar också, så jag måste använda vänster mer och mer. Det värsta är att vänster handen är slut den med. Här fått stopp i karpaltunneln i båda händerna, men vänster domnar värst, så den blir snart opererad.... Vilken arm ska jag använda då? Frustrerad och irriterad är bara förnamnet på hur jag känner för min fiende fibron som flyttat med våld in i min kropp. Nu får det vara bra med det här. 14 år av värk tycker jag mer än väl räcker. Nu tycker jag att du fibron, ska ta och flytta någon annanstans...men jag önskar inte ens min värsta fiende att må så här...(lite kan dom få smaka på i alla fall kanske...)
Sen kan du ta och kravla ned dig i ett träsk, där ingen saknar dig, och framförallt inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar